آخرين وضعيت محور دزفول – اصفهان از زبان معاون وزير راه

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

آخرين وضعيت محور دزفول – اصفهان از زبان معاون وزير راه

۱۳ بازديد

مجله ايراني / خوزستان معاون وزير راه و شهرسازي آخرين وضعيت محور دزفول-اصفهان را با عنوان پروژه پاشنه زاگرس تشريح كرد. در نشست قرارگاه بازسازي زلزله خوزستان ، خيرالله خادمي كه شامگاه جمعه (14 آنلاين) با حضور معاون امور اقتصادي رئيس جمهور در دولت خوزستان برگزار شد ، گفت: در خوزستان 15 پروژه بزرگ در …

آخرين وضعيت محور دزفول – اصفهان از زبان معاون وزير راه https://majalehirani.ir/2021/آخرين-وضعيت-محور-دزفول-اصفهان-از-زبا/ Fri, 15 Oct 2021 23:01:37 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/آخرين-وضعيت-محور-دزفول-اصفهان-از-زبا/ مجله ايراني / خوزستان معاون وزير راه و شهرسازي آخرين وضعيت محور دزفول-اصفهان را با عنوان پروژه پاشنه زاگرس تشريح كرد. در نشست قرارگاه بازسازي زلزله خوزستان ، خيرالله خادمي كه شامگاه جمعه (14 آنلاين) با حضور معاون امور اقتصادي رئيس جمهور در دولت خوزستان برگزار شد ، گفت: در خوزستان 15 پروژه بزرگ در …

مجله ايراني / خوزستان معاون وزير راه و شهرسازي آخرين وضعيت محور دزفول-اصفهان را با عنوان پروژه پاشنه زاگرس تشريح كرد.

در نشست قرارگاه بازسازي زلزله خوزستان ، خيرالله خادمي كه شامگاه جمعه (14 آنلاين) با حضور معاون امور اقتصادي رئيس جمهور در دولت خوزستان برگزار شد ، گفت: در خوزستان 15 پروژه بزرگ در بخش راه بودجه در حال اجرا است. دو پروژه راه آهن در اصفهان – اهواز و شلمچه – بصره نيز در برنامه كاري قرار دارد و اميدواريم اجراي اين پروژه ها در آينده آغاز شود.

به گزارش مجله ايراني ، وي گفت: شايد محروم ترين نقطه در بخش راه ، منطقه اينديكا باشد زيرا تعداد كمي از پروژه هاي ملي در اين زمينه اجرا شده است و ساخت و ساز در اين نقطه گران تمام مي شود.

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: پروژه پاشنه زاگرس (دزفول-اصفهان) در سال 88 تصويب شد. اگر اين جاده شكوفا شود ، در بخشهاي مختلف از جمله اشتغال و گردشگري تغيير ايجاد مي كند ، اما بودجه ملي آن كم است. كار بر روي دو نقطه از دزفول تا سردشت در حال انجام است و اميدواريم منطقه شمالي استان خوزستان با منابع اعتباري بيشتري تغيير كند.

خدي گفت: “پروژه ديگري در محور مسجدسليمان داريم كه شامل انديكا است كه امسال اعتبار خوبي داشته است و دو تونل در گردنه تراز مناقصه شده است و كار از چهارمحال و بختياري آغاز شده است و اميدواريم در يك ماه. ” بياييد در آينده كار روي اين بخش را شروع كنيم.

وي گفت: وضعيت جاده مسجدسليمان به انديكا خوب نيست و كار بر روي قسمتي از آن از 23 كيلومتر آغاز شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: دو سال پيش طرح اليگودرز تا لالي در رديف بودجه قرار گرفت و در دست مطالعه است. كار به طول 45 كيلومتر از اليگودرج آغاز شده است و در تلاش هستيم تا سرعت آن را افزايش دهيم. مطالعات كار نيز از لالي در حال انجام است به طوري كه كاركردهاي اين دو نقطه تلاقي كرده و ارتباط بسيار كوچكي با مركز كشور و شمال خوزستان برقرار مي كند. البته كار در جاده كوهستاني مشكل است و هزينه بالايي دارد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.