«مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

«مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

۱۵ بازديد

مايكل كين بازيگر بريتانيايي برنده جايزه اسكار بازنشستگي خود را از بازيگري اعلام كرد و بر نويسندگي تمركز خواهد كرد. به گزارش مجله روز ، اين بازيگر 88 ساله در مصاحبه اي با راديو بي بي سي گفت كه بازي او در “پرفروش ها” آخرين حضور او به عنوان بازيگر بود و گفت: “اين آخرين …

«مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام https://majale-rooz.ir/2021/10/مايكل-كين-ديگر-بازيگر-نيستم،-نويسند/ Sat, 16 Oct 2021 13:06:57 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/10/مايكل-كين-ديگر-بازيگر-نيستم،-نويسند/ مايكل كين بازيگر بريتانيايي برنده جايزه اسكار بازنشستگي خود را از بازيگري اعلام كرد و بر نويسندگي تمركز خواهد كرد. به گزارش مجله روز ، اين بازيگر 88 ساله در مصاحبه اي با راديو بي بي سي گفت كه بازي او در “پرفروش ها” آخرين حضور او به عنوان بازيگر بود و گفت: “اين آخرين …

مايكل كين بازيگر بريتانيايي برنده جايزه اسكار بازنشستگي خود را از بازيگري اعلام كرد و بر نويسندگي تمركز خواهد كرد.

به گزارش مجله روز ، اين بازيگر 88 ساله در مصاحبه اي با راديو بي بي سي گفت كه بازي او در “پرفروش ها” آخرين حضور او به عنوان بازيگر بود و گفت: “اين آخرين نقش من بود ، قبلاً كه در آن كار نكرده بودم. دو سال و “من مشكلاتي در ستون فقرات دارم كه روي پاهاي من نيز تأثير مي گذارد ، بنابراين ديگر نمي توانم خوب راه بروم.”

مايكل كين افزود: من همچنين چندين كتاب نوشته ام كه چاپ شده اند و موفق بوده اند ، بنابراين من بازيگر نيستم و نويسنده اي بسيار جذاب هستم زيرا به عنوان بازيگر بايد ساعت 6:30 از خواب بيدار شوم. صبح و “من به استوديو مي روم ، اما به عنوان نويسنده مي توانيد كار خود را در رختخواب شروع كنيد.”

او در جديدترين فيلم خود نقش نويسنده اي شيطان را بازي مي كند كه با اكراه موافقت مي كند تا براي اولين بار در دهه هاي گذشته ، يك تور تبليغاتي براي فروش كتابش انجام دهد تا يك انتشارات را از ورشكستگي نجات دهد.

“كين” همچنين اعلام كرده است كه دو سال است هيچ پيشنهادي براي بازيگري ندارد ، زيرا هيچ كس فيلمي نمي سازد كه بخواهد در آن بازي كند و البته كين 88 ساله است و فيلمنامه مردي در اين سن است بسيار جوان.

مايكل كين اولين بازيگري خود را در سال 1964 با فيلم جنگ زولو انجام داد و پس از آن كارتر را در فيلم هايي مانند آلفي (1966) و تجارت ايتاليايي (1969) بازي كردند. 1971) و “مردي كه مي خواست پادشاه شود” (1975) نيز جلوي دوربين رفتند. مايكل كين با دو جايزه اسكار و سه گلدن گلوب ، يكي از تحسين شده ترين بازيگران سينما است كه اخيراً در فروشگاه كريستوفر نولان بازي كرده است.

او همچنين نويسنده شش كتاب است كه جديدترين آنها “ضربه زدن به درهاي خونين: و ديگر درس هاي زندگي” است كه در سال 2018 منتشر شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.