• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

بهره برداري از باقي مانده آزادراه رشت – قزوين تا بهار ۱۴۰۰

۱۷ بازديد

مجله روز / گيلان معاون رئيس جمهور با اشاره به پيشرفت خوب هشت كيلومتر باقيمانده پروژه بزرگراه رشت – قزوين ، گفت: گزارش ها حاكي از آن است كه مي توانيم بهره برداري از اين پروژه ملي را در بهار 1400 شاهد باشيم. دكتر محمد باقر نوبخت در حاشيه بازديد از بقيه بزرگراه رشت-قزوين در …

بهره برداري از باقي مانده آزادراه رشت – قزوين تا بهار ۱۴۰۰ https://majale-rooz.ir/2021/02/بهره برداري-از-باقي مانده-آزادراه-ر/ مجله روز Wed, 10 Feb 2021 18:27:14 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/02/بهره برداري-از-باقي مانده-آزادراه-ر/ مجله روز / گيلان معاون رئيس جمهور با اشاره به پيشرفت خوب هشت كيلومتر باقيمانده پروژه بزرگراه رشت – قزوين ، گفت: گزارش ها حاكي از آن است كه مي توانيم بهره برداري از اين پروژه ملي را در بهار 1400 شاهد باشيم. دكتر محمد باقر نوبخت در حاشيه بازديد از بقيه بزرگراه رشت-قزوين در …

مجله روز / گيلان معاون رئيس جمهور با اشاره به پيشرفت خوب هشت كيلومتر باقيمانده پروژه بزرگراه رشت – قزوين ، گفت: گزارش ها حاكي از آن است كه مي توانيم بهره برداري از اين پروژه ملي را در بهار 1400 شاهد باشيم.

دكتر محمد باقر نوبخت در حاشيه بازديد از بقيه بزرگراه رشت-قزوين در شهر رودبار ، اگرچه از روند خوب و نتايج پروژه با تلاش دست اندركاران قدرداني كرد ، اما گزارش ها حاكي از آن است كه ما مي توانيم در بهار 1400 شاهد اجراي اين طرح ملي خواهيم بود.

وي اظهار داشت: مردم گيلان از تأخير مهمانان خود در مسير هشت كيلومتري رودبار چند ساعت ناراحت بودند. 1400 ما ايرانياني را مي بينيم كه با رفاه نسبي بيشتري در شمال كشور سفر مي كنند.

معاون رئيس جمهور پروژه بزرگراه رشت – قزوين را از اولويت هاي دولت و يكي از پروژه هاي اقتصاد استقامت گيلان دانست و تصريح كرد: علي رغم محدوديت هاي اعتباري ، دولت پشتيباني لازم را از اين پروژه ارائه مي دهد و مشكلي نداريم.

نوبخت بيشتر هشت كيلومتر باقيمانده را تونل و پل عنوان كرد و افزود: اين شرايط روند كار را دشوار كرده است. ما به دليل تحريم ها با كمبود موادي مانند سيمان و آسياب گرد نيز روبرو هستيم اما خادمان اين ملت با تلاش خود اين كمبود را جبران مي كنند.

وي با بيان اينكه اين پروژه در چند مرحله تكميل مي شود ، خاطرنشان كرد: دولت بودجه لازم را تأمين مي كند و توافق هاي لازم در پايان پروژه در نظر گرفته مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.