• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

وصاياي شهدا هدايتگر و راهگشاي مشكلات جامعه است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۴ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، آيت الله محمدرضا ناصري صبح امروز در مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقات كشوري قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه و در معرفي كتاب وصيت نامه شهدا اظهار داشت: وصيت نامه ها از شهدا بسيار عالي است و با مطالعه اين وصيت نامه ها ، از زندگي ما استفاده كنيد. وي …

وصاياي شهدا هدايتگر و راهگشاي مشكلات جامعه است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/02/وصاياي-شهدا-هدايتگر-و-راهگشاي-مشكلات-ج/ مجله روز Sat, 13 Feb 2021 08:17:43 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/02/وصاياي-شهدا-هدايتگر-و-راهگشاي-مشكلات-ج/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، آيت الله محمدرضا ناصري صبح امروز در مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقات كشوري قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه و در معرفي كتاب وصيت نامه شهدا اظهار داشت: وصيت نامه ها از شهدا بسيار عالي است و با مطالعه اين وصيت نامه ها ، از زندگي ما استفاده كنيد. وي …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، آيت الله محمدرضا ناصري صبح امروز در مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقات كشوري قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه و در معرفي كتاب وصيت نامه شهدا اظهار داشت: وصيت نامه ها از شهدا بسيار عالي است و با مطالعه اين وصيت نامه ها ، از زندگي ما استفاده كنيد.

وي با تأكيد بر اينكه وصيت نامه شهدا راهنما است و در اين وصيت نامه ها چيزي غير از خدا ديده نمي شود ، اظهار داشت: در اين وصيت ها عشق واقعي به خدا گسترش مي يابد زيرا شهدا در نوشتن وصيت نامه خود به عرفان و اخلاص دست يافته اند كه اين چيزي نيست اما ملاقات: خدا به چيز ديگري فكر نمي كند.

ناصري ادامه داد: در حضور شخصي كه آرزوي شهادت دارد ، اخلاص و رابطه با خدا به شكلي خاص برقرار مي شود و طبيعي است كه اراده آنها تأثيرات معنوي بالايي داشته باشد ، بنابراين ما بايد اين احكام را به كار ببريم ، كه مشكلات جامعه را حل مي كند. ، به زندگي خود و با الگو گرفتن از شهدا ، ما هميشه بايد خدا را در اعمال و اعمال خود در نظر بگيريم.

امام جمعه يزد با تأكيد بر اينكه حفظ نظام يكي از بالاترين تعهدات است ، افزود: ما بايد در خدمت به خلق خدا ، حفظ نظام اسلامي و خدمت به جامعه اسلامي بكوشيم و از اين نظر بايد لذت را در نظر بگيريم. از خدا

وي با تقدير از جوانان آشنا به قرآن و كسب رتبه در مسابقات كشوري ، گفت: “اگر قرآن را مي خوانيد و حفظ مي كنيد ، همه چيز بايد مقدمه اي براي حفظ انقلاب و نظام اسلامي باشد ، همه اين يك دستور براي ورود به سيستم اسلامي است “.

ناصري تأكيد كرد: اينها ابزاري است كه ما را به حقيقت حقيقت رهنمون مي كند و هركس كلام خدا را بداند ، شناخت او از خدا را افزايش مي دهد. هر كه مراقب كلام خدا ، معنويت و ربوبيت باشد ، كلام خدا در او تجلي مي يابد ، او نفوذ كرده است.

وي خواندن و همراه بودن با قرآن را از اصلي ترين موارد دانست و گفت: “با قرآن بودن يكي از عالي ترين موارد است زيرا هدف زندگي انسان حركت به سمت خدا و كمال و رسيدن به كمال است. بدون قرآن و بدون اهل بيت (ع). “وجود ندارد ، نمي توان به دست آورد.

در اين مراسم از 13 شاهد برگزيده مسابقات كشوري قرآن سازمان باند و امور خيريه تقدير شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.