مسائل جاري كشور، به دليل سوء‌مديريت و عدم نگاه ولايي است

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

مسائل جاري كشور، به دليل سوء‌مديريت و عدم نگاه ولايي است

۱۷ بازديد

مجله ايراني / خراسان جنوبي جمعه موقت بيرجند با بيان اينكه حضور مردم در 22 بهمن ماه نسبت به سال هاي گذشته نشان دهنده پايبندي آنها به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي است ، افزود: مسائل فعلي كشور تا حدودي مربوط به سو mis مديريت و تا حدي كمبود ولايت پذيري وجود دارد. …

مسائل جاري كشور، به دليل سوء‌مديريت و عدم نگاه ولايي است https://majalehirani.ir/2021/مسائل-جاري-كشور،-به-دليل-سوء‌مديريت-و/ مجله ايراني Fri, 12 Feb 2021 12:42:47 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/مسائل-جاري-كشور،-به-دليل-سوء‌مديريت-و/ مجله ايراني / خراسان جنوبي جمعه موقت بيرجند با بيان اينكه حضور مردم در 22 بهمن ماه نسبت به سال هاي گذشته نشان دهنده پايبندي آنها به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي است ، افزود: مسائل فعلي كشور تا حدودي مربوط به سو mis مديريت و تا حدي كمبود ولايت پذيري وجود دارد. …

مجله ايراني / خراسان جنوبي جمعه موقت بيرجند با بيان اينكه حضور مردم در 22 بهمن ماه نسبت به سال هاي گذشته نشان دهنده پايبندي آنها به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي است ، افزود: مسائل فعلي كشور تا حدودي مربوط به سو mis مديريت و تا حدي كمبود ولايت پذيري وجود دارد. “و اين مذهبي است.

حجت الاسلام غلامحسين نوفرستي ، امروز 24 بهمن ، جمعه ، در خطبه هاي نماز جمعه برمازند ، با اشاره به حضور مردم در 22 مارس بهمن ، “اعتماد به غرب و بيگانگان بي فايده است”.

به گزارش مجله ايراني ، وي گفت: حضور مردم در اسفند ماه نيز به دولت پيامي مي دهد كه هزينه و مشكلات اقتصادي ناشي از سو mis مديريت است و بايد اين مشكلات برطرف شود.

جمعه موقت بيرجند با بيان اينكه روابط كشورمان با كشورهاي منطقه بسيار مهم است ، اظهار داشت: ايران تجربه همكاري با روسيه در تلاش براي همكاري در سوريه و نابودي داعش را دارد و جهانيان بايد بدانند كه معادله ايران مي تواند تغيير كند اين است كه منطقه در مراحل مختلفي قرار دارد كه منافع مشابهي به نفع كشور و منطقه ما دارد.

نوفيرتي در مورد نقش فرماندهان بزرگ ايراني مانند شهيد سليماني در تأمين امنيت كشورمان صحبت كرد و آن را بسيار ارزشمند دانست و گفت: “امسال به دليل شيوع ويروس كرونوويروس ، مردم حماسه هاي ديگري از حضور خود را آفريدند ، سپاسگزار از سليقه همه مردم

وي گفت: حضور و استكبار جهاني مردم در برابر دشمن اين پيام را به دشمنان داد كه بدانند مردم پس از 42 سال هنوز از استان حمايت مي كنند و در پيروي از آرمان هاي خود قاطع هستند.

معاون مقام معظم رهبري در خراسان جنوبي گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب ، دشمنان مرتباً در محاسبات غلط به سر مي برند ، در اوايل انقلاب ، آنها با كودتا و ترور به دنبال سرنگوني رژيم بودند. اظهارات دروغ گفته و از فتنه گران حمايت كرده است. “در پايان ، آنها شكست خوردند.

وي گفت: امروز همه شما وضعيت ايالات متحده را مي بينيد و به گفته مقام معظم رهبري ، حوادث كفرآميز در ايالات متحده امري پيش پا افتاده نيست و اين موارد فعلي نشانه كاهش اعتبار آمريكا است. و تعهد اجتماعي “

وي گفت: “طبق نظر رهبري ، اگر موارد مشابه در ايالات متحده در هر نقطه از جهان رخ مي داد ، آنها تسليم نمي شدند ؛ آنها سعي مي كنند بيشتر از اين مسائل را ببينند ، اما پايان نمي يابد و صداي آمريكايي فروپاشي شنيده مي شود ، و ما شاهد سقوط اين قدرت استكباري در صحنه اجتماعي و بين المللي هستيم.

نوفيرتي با بيان اينكه پيام رهبر معظم انقلاب توسط رئيس مجلس مشورتي اسلامي به رئيس جمهور روسيه موضوع مهمي است و پيام ها را نيز دارد ، گفت: دعوت رئيس مجلس پس از افتتاح مجلس جديد توسط دولت روسيه مجلس شوراي اسلامي پارلمان روسيه. رئيس جمهور ايران وارد ايران مي شود و دعوت رسمي آقاي كليف براي ديدار از روسيه را تبريك مي گويد.

وي گفت: “انتخابات اين دوره و وضعيت جهان در تاريخ اسلام بسيار مهم است و شخص جديدي دولت جديد آمريكا را به دست گرفته است. در چنين شرايطي ، همه تحليلگران داخلي و خارجي بايد ببينند كه جديد چگونه است. ” رئيس جمهور آمريكا با ايران واكنش نشان خواهد داد. “

خطيب جمعه بيرجند ادامه داد: سفر رئيس مجلس در اين شرايط جديد به غرب پيامي مي دهد كه منتظر پيامي از كاخ سفيد و بازيهاي اروپايي نخواهيم ماند و از موضوعات استراتژيك خود دست نخواهيم كشيد. كه آنها مي خواهند. بر اساس آن “

وي گفت: حضور مردم به مسئولان اين پيام را مي دهد كه اين افراد وفادار بوده و در صحنه حقوق خود حضور دارند و ما سوگند ياد مي كنيم كه به معضلات اقتصادي جامعه توجه كنيم و خودمان را تحريم اقتصادي كنيم. “

نوفيرستي با اشاره به اينكه مسائل روز اين كشور تا حدي به سو mis مديريت مربوط مي شود و بخشي ديگر فاقد ديدگاه هاي استاني و مذهبي است ، گفت: روابط ما با كشورهاي منطقه بسيار مهم است و اين پيام مقام معظم رهبري به رئيس جمهور روسيه داده مي شود. آيا پيامي براي كشورهاي منطقه وجود داشت؟ “روسيه قبل از پوتين امروز روسيه قديمي نيست و ما در زمان سوريه نابودي داعش را تجربه كرديم ، به علاوه روسيه به مردم مسلمان سوريه كمك كرد.

وي با بيان اينكه مخالفان اسلام از كلاهبرداري هاي بسياري استفاده كرده اند و از تمام توان خود در طول تاريخ استفاده كرده اند ، افزود: آنها از آغاز جنگ هاي اسلامي كه ساخته شده است با تمام قدرت عليه مسلمانان و بسياري عليه مسلمانان بيرون آمدند.

نوفيرتي گفت: “هر زمان كه جريان جديدي مورد حمله قرار مي گرفت و منافع وي به خطر مي افتاد ، او جلو مي آمد و 80 جنگ را عليه جريان اسلامي در آغاز اسلام برنامه ريزي مي كرد.”

وي با اشاره به اينكه حال ديگري وجود دارد كه دشمنان را هيپنوتيزم مي كند ، گفت: اين زمان مستقيم نمي تواند مخالفت خود را با خدا و رسولش نشان دهد و آنها با تزوير و تزوير وارد مي شوند ، كه خود آنها آنها را آزار مي دهند.

معاون نمايندگي ولي فقيه در خراسان جنوبي گفت: اين ويژگي در قرآن است كه برخي از مردم براي مقابله با خدا به عنوان اصلاح طلب يا اصلاح طلب وارد جامعه مي شوند كه ما بايد مراقب باشيم و دروغ آنها را ببينيم ، و دروغ آنها فساد است و اگر اين فساد بود ، بدانيد كه آنها رياكار هستند.

وي گفت: ديگران سرسخت و خرابكار و جهل هستند و زمينه سو mis استفاده دشمنان اين گروه را فراهم مي كنند كه بايد به آنها توجه كنيم.

وي گفت: قرآن كريم به كساني كه كافر و منافق هستند يا به دليل جهل به خدا ايمان ندارند ، هشدار مي دهد ، راه اين افراد در نهايت سركوب و نابودي است.

نوفيرتي با بيان اينكه داستان هاي قرآن يك درس است ، تصريح كرد: طبق آيات قرآن فرعون به دليل نافرماني از خدا به اعدام محكوم شد و امروز سرنوشت صدام ، قذافي و حسني مبارك را ديديد. كه سالها به عنوان مغرور خدمت كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.