عامل رشد مثبت اقتصادي در پاييز از زبان همتي

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

عامل رشد مثبت اقتصادي در پاييز از زبان همتي

۱۳ بازديد

رئيس كل بانك مركزي گفت: “با توجه به ادامه حداكثر تحريم ها عليه ايران و شيوع تاجگذاري ، كه منجر به ركود اقتصادي و رشد منفي شديد در بسياري از كشورها شده است ، رشد اقتصادي مثبت مهم است. در سه ماهه سوم سال جاري و نتيجه اقتصاد مقاومتي. “اين تحريم است. به گزارش مجله …

عامل رشد مثبت اقتصادي در پاييز از زبان همتي https://majale-rooz.ir/2021/03/عامل-رشد-مثبت-اقتصادي-در-پاييز-از-زبان-ه/ مجله روز Fri, 12 Mar 2021 15:34:21 0000 اقتصادي و معيشت https://majale-rooz.ir/2021/03/عامل-رشد-مثبت-اقتصادي-در-پاييز-از-زبان-ه/ رئيس كل بانك مركزي گفت: “با توجه به ادامه حداكثر تحريم ها عليه ايران و شيوع تاجگذاري ، كه منجر به ركود اقتصادي و رشد منفي شديد در بسياري از كشورها شده است ، رشد اقتصادي مثبت مهم است. در سه ماهه سوم سال جاري و نتيجه اقتصاد مقاومتي. “اين تحريم است. به گزارش مجله …

رئيس كل بانك مركزي گفت: “با توجه به ادامه حداكثر تحريم ها عليه ايران و شيوع تاجگذاري ، كه منجر به ركود اقتصادي و رشد منفي شديد در بسياري از كشورها شده است ، رشد اقتصادي مثبت مهم است. در سه ماهه سوم سال جاري و نتيجه اقتصاد مقاومتي. “اين تحريم است.

به گزارش مجله روز ، عبدالناصر همتي در يادداشتي در اينستاگرام نوشت: “بر اساس گزارش اداره حساب هاي اقتصادي بانك مركزي ، رشد اقتصادي كشور كه از سه ماهه دوم امسال مثبت بوده است نيز در سه ماهه سوم سال “.

وي افزود: در سه ماهه سوم سال رشد 3/9 درصد با نفت و 2/9 درصد بدون روغن رشد داشت. بنابراين ، اقتصاد در فصل دوم و سوم متوالي سال 1399 رشد مثبتي داشت. امروز به جرات مي توان گفت كه اقتصاد ايران دوره سختي از تحريم ها و در نتيجه ركود اقتصادي را پشت سر مي گذارد و وارد دوره رشد اقتصادي مي شود.

رئيس كل بانك مركزي ادامه داد: با توجه به ادامه حداكثر تحريم ها عليه ايران و رواج تاج كه منجر به ركود و رشد منفي شديد در بسياري از كشورها شده است ، رشد حاصل شده قابل توجه است و نتيجه اقتصاد مقاومتي و اقتصادي است. نماد توليد جهش تحت تحريم “.

وي در پايان اعلام كرد: جزئيات رشد بخشهاي مختلف اقتصادي در كشور در اوايل هفته آينده منتشر خواهد شد. اين اتفاق خوب نتيجه مقاومت مردم ، مقاومت اقتصاد ايران در برابر شوك هاست و اميدوارم كه رشد اقتصادي در فصول آينده نيز ادامه داشته باشد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.