• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

طرح جامع سلامت نوروزي در كرمان اجرا مي‌شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۰ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حميدرضا رشيدي نژاد ظهر شنبه در مقر استان كرونا اظهار داشت: در گام چهارم مبارزه با كرونا تفاهم نامه همكاري بين بسيج و وزارت بهداشت براي تقويت تفاهم نامه شهيد به امضا رسيده است. سليماني قصد دارد با Corona بجنگد. وي افزود: “نياز به تشخيص به موقع و شناسايي و …

طرح جامع سلامت نوروزي در كرمان اجرا مي‌شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/03/طرح-جامع-سلامت-نوروزي-در-كرمان-اجرا-مي/ مجله روز Sat, 13 Mar 2021 15:13:14 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/03/طرح-جامع-سلامت-نوروزي-در-كرمان-اجرا-مي/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، حميدرضا رشيدي نژاد ظهر شنبه در مقر استان كرونا اظهار داشت: در گام چهارم مبارزه با كرونا تفاهم نامه همكاري بين بسيج و وزارت بهداشت براي تقويت تفاهم نامه شهيد به امضا رسيده است. سليماني قصد دارد با Corona بجنگد. وي افزود: “نياز به تشخيص به موقع و شناسايي و …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حميدرضا رشيدي نژاد ظهر شنبه در مقر استان كرونا اظهار داشت: در گام چهارم مبارزه با كرونا تفاهم نامه همكاري بين بسيج و وزارت بهداشت براي تقويت تفاهم نامه شهيد به امضا رسيده است. سليماني قصد دارد با Corona بجنگد.

وي افزود: “نياز به تشخيص به موقع و شناسايي و معالجه به موقع افراد بيمار از اهداف اصلي برنامه شهيد سليماني براي مقابله با كرونا است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمان گفت: “همدلي بسيار خوبي در استان كرمان براي اجراي طرح شهيد سليماني وجود دارد. سليماني تا اواخر فروردين در كرمان برگزار مي شود تا از بحران جلوگيري كند. در ايام نوروز.

وي اذعان داشت: اگرچه در تعطيلات نوروز هيچ مسافرتي وجود ندارد اما امسال يك برنامه جامع سلامت نوروزي در استان اجرا مي شود.

علاوه بر اين ، معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي كرمان در اين جلسه يادآور شد: هفته گذشته بستري شدن بيماران شريان كرونا ويروس در دانشگاه علوم پزشكي كرمان مانند هفته قبل بود و تغييرات زيادي در اين زمينه نداشتيم. .

حسين صفي زاده افزود: در دانشگاه هاي بم ، رفسنجان و جيرفت نسبت به هفته گذشته افزايش اندكي داشته ايم ، در حالي كه در شهر سيرجان تعداد بستري ها در حال كاهش است و از يك شيب ملايم عبور مي كند.

وي گفت: “به طور كلي روند شيوع تاج در استان كرمان تثبيت شده است و تاكنون به اوج بيماري نرسيده ايم ، در حالي كه در شهر سيرجان نيز شاهد كاهش شيوع بيماري و عفونت و بستري هستيم. “

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.