ايران امروز يكي از كشورهاي برتر نيروگاه ساز جهان است

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

ايران امروز يكي از كشورهاي برتر نيروگاه ساز جهان است

۱۲ بازديد

مديركل دفتر توليد فني شركت توليد برق حرارتي گفت: ايران امروز يكي از برترين نيروگاه هاي جهان است و اين موضوع مورد تاييد همه كشورها قرار گرفته است تا سطح دانش و فناوري كارشناسان ايراني در نيروگاه ساخت و ساز در سراسر جهان. در شناخته شده است. ” به گزارش مجله ايراني ، اسماعيل نمازي …

ايران امروز يكي از كشورهاي برتر نيروگاه ساز جهان است https://majalehirani.ir/2021/ايران-امروز-يكي-از-كشورهاي-برتر-نيروگا/ مجله ايراني Mon, 15 Mar 2021 19:33:16 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/ايران-امروز-يكي-از-كشورهاي-برتر-نيروگا/ مديركل دفتر توليد فني شركت توليد برق حرارتي گفت: ايران امروز يكي از برترين نيروگاه هاي جهان است و اين موضوع مورد تاييد همه كشورها قرار گرفته است تا سطح دانش و فناوري كارشناسان ايراني در نيروگاه ساخت و ساز در سراسر جهان. در شناخته شده است. ” به گزارش مجله ايراني ، اسماعيل نمازي …

مديركل دفتر توليد فني شركت توليد برق حرارتي گفت: ايران امروز يكي از برترين نيروگاه هاي جهان است و اين موضوع مورد تاييد همه كشورها قرار گرفته است تا سطح دانش و فناوري كارشناسان ايراني در نيروگاه ساخت و ساز در سراسر جهان. در شناخته شده است. ”

به گزارش مجله ايراني ، اسماعيل نمازي امروز در حاشيه ششمين كنفرانس ساخت و بازسازي تجهيزات و قطعات نيروگاه هاي داخلي به خبرنگاران گفت كه امروز شركت هاي ايراني تمام نيروگاه هاي مورد نياز كشور را مي سازند و همچنين پيشگام هستند. او بوده است و بصورت دوره اي تعمير كنيد. و بهره برداري به بهترين شكل ممكن.

وي گفت: ما نيروگاه هاي جديد با ظرفيت داخلي احداث و بهره برداري خواهيم كرد و علاوه بر اين نيروگاه هاي ساخته شده توسط شركت هاي خارجي در گذشته را نيز نگهداري و بهره برداري خواهيم كرد كه قسمت ديگر آن توسط كنفرانس ساخت و ساز داخلي امسال ساخته مي شود. استرس داشت. ” ؛ “از آنجا كه نيروگاه داراي مشخصات و تجهيزات مختلف نيروگاه در كشور است ، هر يك توسط يك شركت خارجي ساخته شده و ويژگي ها و مشخصات آن با قسمت هاي ديگر متفاوت است.

مديركل دفتر فني توليد شركت توليد برق حرارتي با بيان اينكه در زمينه تعمير و بهره برداري از طيف وسيعي از تجهيزات و قطعات توليد شده توسط شركت هاي خارجي مي توان به خودكفايي دانش و اجرا دست يافت ، ادامه داد: كشور روند رو به رشدي دارد و با توجه به اينكه اولويت صنعت برق كشور حفظ ظرفيت هاي موجود در ابتدا و سپس ارتقا capacity ظرفيت با ساخت نيروگاه هاي جديد است ، مسئله تعمير و نگهداري بسيار مهم است.

به گفته نمازي ، خوشبختانه در سالهاي اخير ، ما در تأمين قطعات داخلي نيروگاه ها توفيق داشته ايم و تلاش شده است قطعات يدكي براي تجهيزات اصلي با توان داخلي طراحي و توليد شود ، به عنوان مثال در حال حاضر ، ما مي توانيم استفاده كنيم تقريباً تمام پره هاي توربين گاز را توليد مي كند و يك بخاري در كشور توليد مي كند.

اعتماد به توان داخلي راز خودكفايي در صنعت برق است

علاوه بر اين ، علي نيخات ، دبير ششمين كنفرانس ساخت و بازسازي داخلي تجهيزات و قطعات نيروگاه ، در پايان اين همايش گفت: براي دستيابي به اهداف پشتيباني ، ششمين كنفرانس كه حدوداً چند ماه ديگر برگزار شد. ساخت داخل به ويژه قطعات نيروگاه و صنايع وابسته.

وي گفت: اين كنفرانس با گردهم آوردن مقامات دولتي و كارگران نيروگاه هاي برق در زمينه توليد برق و توليدكنندگان تجهيزات به دنبال اثرگذاري و ايفاي نقش در برقراري ارتباط سازنده بين تمام بخشهاي صنعت برق بود.

مدير عامل شركت مهندسي و خدمات تابا اظهار داشت: وجود دانش كافي در مورد الزامات فني نيروگاه ها به تيم هاي جديد ، سرمايه گذاران و سازندگان در شرايط مهم هدايت و تسريع روند ساخت داخل تجهيزات نيروگاه و فعاليت هاي بازسازي آنها آيا فرصت هايي براي اجرا است.

به گفته وي ، طي 6 ماه گذشته هر دوشنبه يكي از نيروگاه ها را از نظر نيازهاي فني مورد بررسي قرار داده ايم و در واقع ششمين كنفرانس ساخت داخل بستر مناسبي براي طراحي اين نيازها ايجاد كرده است. شركاي نيروگاه.

همچنين ، غلامرضا مهرداد ، رئيس هيئت مديره شركت تعمير نيروگاه ، در اين مراسم گفت: فعالان نيروگاه در هر دو بخش خصوصي و دولتي و همچنين افرادي كه در صنايع وابسته به نيروگاه كار مي كنند ، بايد خود را داشته باشند. دانش و روشهاي سازگار تشكيل چنين كنفرانس هايي بستري را براي اشتراك تجارت و دانش در بين همه بازيگران و ذينفعان فراهم مي كند.

وي گفت كه من در سال 1983 وارد صنعت نيرو شدم ، زماني كه اين كشور درگير ساخت نيروگاهها بود ، ما شاهد ساختن صفر تا صد نيروگاه از سوي شركتهاي خارجي و همچنين در منطقه مورد علاقه قبل از اين بوديم. با آموزش هاي لازم به نيروهاي ايراني ، وي كشور را ترك كرد. وي گفت: تحت اين شرايط ، كارشناسان و كارمندان ايراني نيروگاههاي برق با توانايي علمي و تجربه اندك خود ، البته با اطمينان ، وارد رده عملياتي شدند و اولين مقام خود را در اين زمينه بدست آوردند. كفايت در صنعت نيروگاه. اين يك بردار بود.

رئيس هيئت مديره شركت تعميرات نيروگاه گفت: دومين گام و موفقيت با اطمينان به برق خانگي بحث تعمير نيروگاه بود كه كارشناسان داخلي صنعت برق با اطمينان مردم محلي آن را ثبت كردند. دانش و تجربه ملي

وي ادامه داد: سومين گام مهم در اين زمينه ساخت داخلي نيروگاه ها بود و امروز مي بينيم كه ايران در اين مسير يكي از كشورهاي پيشرو در ساخت نيروگاه و خودكفايي در صنعت نيروگاه است. با اعتماد به قدرت و وابستگي به ظرفيت داخلي. “بيا.

وضعيت مالي نيروگاه هاي خصوصي مطلوب نيست

علاوه بر اين ، حسين مهريان دبير انجمن نيروگاه هاي برق ايران (آسنا) در اين مراسم با بيان اينكه وضعيت مالي نيروگاه هاي خصوصي مطلوب نيست گفت: “قيمت برق پايين است ، به همين دليل و دلايل ديگر ، صنعت برق از نظر مالي است. براي نيروگاههاي ضعيف و خصوصي و عمومي كمتر از نياز آنها است ، بنابراين آنها در حال حاضر به عنوان كارمند حقوق بيشتري مي گيرند ، اما ساير موارد آنها را ملزم به ارائه خدمات اضافي مي كند كه توليد برق نيروگاه نمي تواند كاري جز

دبير انجمن نيروگاه هاي برق ايران گفت: اگر در مقطعي اجازه صادرات برق داشته باشند ، مي توانند نيازهاي خود را از اين محل برآورده كنند اما در حالت فعلي شرايط براي آنها نامساعد است.

وي با بيان اينكه اقدامات انجام شده در زمينه توليد كالاهاي اساسي براي ساخت نيروگاه تا حد زيادي باعث كاهش هزينه هاي صنعت برق شده است خاطرنشان كرد: كيفيت و در بيشتر موارد توليد مي شود. وي گفت: “آنها هيچ عيبي ندارند و از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند.

مهريان گفت: يكي از مشكلات اين است كه هزينه اي كه مشتريان بايد براي بهاي برق بپردازند وارد خزانه دولت مي شود و رسيدن اين مبالغ به شركت هاي تابعه زمان مي برد و اين مشكلاتي را ايجاد مي كند.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه ساخت قطعات نيروگاه هاي تجديدپذير گفت: اقداماتي در زمينه نيروگاه هاي تجديدپذير انجام شده است اما نسبت آن نسبت به نيروگاه هاي حرارتي كمتر است و حدود 10 تا 15 درصد ما است توليد. “

با بيان اينكه در سال 2007 به دليل انتقال نيروگاههاي بخش خصوصي و نگراني از عدم هماهنگي مديريت بخشهاي خصوصي و دولتي با يكديگر ، كنسرسيومي به نام اتحاديه صنفي ايران تشكيل شد كه به طور متفاوتي در مناطق به مدت 13 سال

وي گفت: يكي از وظايف اين انجمن تشكيل همايش ها و آموزش ها است. در همين راستا ما هر سال هفت كنفرانس ملي برگزار مي كنيم كه يكي از آنها ساخت داخل و بازسازي قطعات نيروگاه است ، وي گفت: اين كنفرانس از اين نظر براي ما است. با توجه به اينكه نيروگاه ها از انواع فن آوري ها در دنيا استفاده مي كنند و قطعات يدكي آنها يا ساخته نمي شوند يا به دلايلي در اختيار ما قرار نمي گيرند ، مهم است كه خود ما مجبور به توليد اين قطعات باشيم.

دبير انجمن نيروگاه هاي برق ايران تأكيد كرد: “تاكنون ، ما 2000 قطعه ساخته و آزمايش شده در نيروگاه ها داريم و پورتالي براي اين كار مشخص كرده ايم و به همه نيروگاه ها اطلاع داده شده است كه چگونه مي توانند قطعات مورد نياز خود را تأمين كنند. نياز. “.

انتهاي پيام

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.