• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

شهدا ولايتمداران واقعي هستند/ وداع با شهيد مدافع حرم – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۶ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سردار وجيه ده مرادي عصر چهارشنبه در مراسم وداع با پيكر شهيد مدافع حرم مجتبي ارزيابي سرخكلايي جنب امامزاده عبدالحق زير آب، با ادعاي اينكه اين شهيد آگاهانه اين راه را انتخاب كرد و مظلومانه و عاشقانه به شهادت رسيد ، شهيد مجتبي را قهرمان گمنام منطقه اعلام كرد و …

شهدا ولايتمداران واقعي هستند/ وداع با شهيد مدافع حرم – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/03/شهدا-ولايتمداران-واقعي-هستند-وداع-با-ش/ مجله روز Wed, 17 Mar 2021 16:36:41 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/03/شهدا-ولايتمداران-واقعي-هستند-وداع-با-ش/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، سردار وجيه ده مرادي عصر چهارشنبه در مراسم وداع با پيكر شهيد مدافع حرم مجتبي ارزيابي سرخكلايي جنب امامزاده عبدالحق زير آب، با ادعاي اينكه اين شهيد آگاهانه اين راه را انتخاب كرد و مظلومانه و عاشقانه به شهادت رسيد ، شهيد مجتبي را قهرمان گمنام منطقه اعلام كرد و …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سردار وجيه ده مرادي عصر چهارشنبه در مراسم وداع با پيكر شهيد مدافع حرم مجتبي ارزيابي سرخكلايي جنب امامزاده عبدالحق زير آب، با ادعاي اينكه اين شهيد آگاهانه اين راه را انتخاب كرد و مظلومانه و عاشقانه به شهادت رسيد ، شهيد مجتبي را قهرمان گمنام منطقه اعلام كرد و گفت: وي از سربازان گمنام اين جمعيت بود.

وي با بيان اينكه اين سرباز شجاع سربازي شجاع اما بي ادعا بود ، اظهار داشت: شكايت هاي او از اين طريق آغاز مي شود ، اما فرمانداران هميشه از حكمراني پيروي مي كنند و در مواقع خطر ، حكمراني وي به عنوان فرماندار است و شهدا نيز چنين هستند.

مشاور عالي سردار سردار شهيد سليماني دومين ويژگي شهدا را شجاعت و نترسيدن از مرگ سرخ عنوان كرد و اعلام كرد كه شهدا خطر دفاع از ولايت و اسلام را دارند و مجتبي هم همين طور بود. شهدا ادعا نكردند عملي آنها صادقانه و براي رضايت خدا بودند و رفتار مي كردند.

فرمانده مدافعان حرم با اشاره به دو نوع انتظار ، يكي سكوت و ديگري حركت و آماده سازي جامعه براي حضور ولي امر ، انتظار دوم را انتظار واقعي و صحيح دانست و گفت همان انتظار در ميان خصوصيات شهدا: اينكه مدافعان حرم موفق به تشكيل شاخه هاي ارتش اسلامي شدند.

اشاره به رواياتي درباره حضور دو ارتش يمن و سيد خراساني در زمان ظهور امام مهدي (عج). عجيبوي هشت سال دفاع مقدس را تشكيل پيكر سيد خراساني عنوان كرد و گفت: جنگ دوم دفاع از حرم است. شرفين اين نيز عملي از بدن يمني است ، با حضور مليت ها و سلايق مختلف ، تحت لواي اقتدار مطلق فقيه جمع مي شود ، و ما آنها را آموزش مي دهيم تا اين دو بدن را براي ظاهر و آوانگارد انتظار آماده كنند. و انتظار در اين بدن و در اين موج دوم سردار دلها ، اسطوره جهان ، حاج قاسم سليماني بود.

سردار مرادي يكي از وظايف مسلم را انتظار واقعي توصيف كرد و با اشاره به حمله به فضاي مجازي براي از بين بردن اعتقادات ديني ، گفت: ندهيم.

وي بر لزوم تبديل اين شور و احساس انقلابي به شعور واقعي براي دفاع از انقلاب و نظام تأكيد كرد و گفت: “چرا ما نبايد از شهدا و امامان زمان شرمنده باشيم و آره منتظران واقعي امام زمان عجيب سيگويم

به گزارش آنلاين ، مراسم تشييع و خاكسپاري شهيد مدافع حرم مجتبي برنجنجانيفردا ، ساعت 9 صبح ، از حسينيه سرخوكلا تا گلزار شهداي سرخوكلا سوادكوه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.