آيا ماده شيميايي خطرناك و سمي در لوازم آرايشي وجود دارد؟

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

آيا ماده شيميايي خطرناك و سمي در لوازم آرايشي وجود دارد؟

۷ بازديد

آيا ماده شيميايي خطرناك و سمي در لوازم آرايشي وجود دارد؟ https://majalehirani.ir/2021/آيا-ماده-شيميايي-خطرناك-و-سمي-در-لوازم-آ/ مجله ايراني Sun, 18 Apr 2021 17:55:00 0000 دانش و سلامت https://majalehirani.ir/?p=5620

محصولات gosh به سبب كيفيت عالي و كارايي بالايي كه دارد و همچنين با توجه به ظاهري شيك و لاكچري مورد رضايت و استقبال همهي افراد در كشورهاي مختلف قرار گرفته است، به همين سبب داراي قيمتي بالا ميباشد. لطفاً اطمينان حاصل كنيد كه مواد اوليه آرايشي و بهداشتي فله اي با كيفيت بالا براي فروش از اينجا كارخانه ما تهيه شده است. البته بيشتر مواد نامبرده در بالا علاوه بر توليد مواد آرايشي-بهداشتي در زمينههاي ديگر نيز كاربرد دارند، مثلاً از شلاك براي پوشاندن اجسام مختلف و عايق كردن آنها در برابر نفوذ آب و رطوبت، از كارمين براي تهيهٔ رنگ قرمز در برخي نوشيدنيها و اسانسها، از گليسرين در شويندههاي دهان، آدامس، خميردندانها و غيره استفاده ميشود. امروزه فروش لوازم آرايشي گاش در بازارهاي مختلف از خود بازار داخلي گاش بيشتر شده است. امروزه لوازم آرايشي گاش در بيش از 80 كشور دنيا عرضه ميگردد كه به سبب كيفيت عالي و قيمت مناسبي كه دارد در بين بسياري از خانمها به ويژه دختران جوان فراگير شده است. پس از مدتي برند گاش حوزه فعاليت خود را به توليد و فروش لوازم آرايشي تغيير داد و امروزه گاش با بيش از 50 سال سابقه در توليد لوازم آرايشي، داراي جايگاهي ويژه در سراسر دنيا ميباشد.

خريد مواد اوليه آرايشي بهداشتي مرغوب

البته در سال هاي اخير به علت شرايط سياسي كشور امكان واردات از همه جاي دنيا براي ايران فراهم نيست و واردات بيشتر از كشورهاي چين، آلمان، كره، امارات متحده عربي، اندونزي و تركيه صورت مي گيرد. بديهي است كه هر چه تقاضا براي بوتاكس بيشتر باشد، شركتهاي داروسازي بوتاكس بيشتري توليد خواهند كرد و بعد از هر نوبت توليد، صدها موش را به اين درد و عذاب مبتلا ميكنند. در اين پژوهش بر تأثير نقش كلام و ارتباطات كلامي كه در پژوهش تاجيك (1396) به آن اشاره شده است، تأييد ميشود و بهوضوح ميتوان تأثير و نقش اين مهم را در اين فعاليت مشاهده و احساس كرد. به همين خاطر امكان ديگري كه در انتخاب برند و محصول خريداري شده مورد توجه است، ميزان تنوع و كاربرد خاص هر يك از محصولات آرايشي در انجام انواع مختلف امور آرايشي خواهد بود. شركت توفيق دارو علاوه بر تحقيق و توسعه و توليد مواد اوليه و در برخي موارد محصولات دارويي، در حوزه خدمات نيز وارد شده است.

خريد اينترنتي مواد اوليه آرايشي از پيشگامان شيمي

شايد بد نباشد تعدادي از موادي را كه از طريق مصرف مواد آرايشي-بهداشتي وارد بدنمان ميشوند، بشناسيم. اينها واقعيتهاي تلخياند كه چندين دهه طرفداران حقوق حيوانات را به مبارزه با آزمايش روي حيوانات در زمينههاي مختلف از جمله توليد مواد آرايشي-بهداشتي واداشتهاند و البته خوشبختانه تلاشهاي آنها بهتدريج نتيجه ميدهد. اين سؤالي است كه امروز در بسياري از زمينهها، از جمله توليد لوازم آرايشي-بهداشتي، مطرح ميشود. زنان باردار نميتوانند از هر لوازم آرايشي كه در مغازهها پيدا ميكنند استفاده كنند چون در اين دوران پوست خانمها بيشتر از قبل حساس ميشود و ممكن است به لوازمي كه قبلا مشكلي نداشت، حساسيت نشان دهد. يك گزينه بسيار عالي هم براي زنان باردار دارد و آن هم محصولات برند كالركارامل است كه اين لوازم آرايش كاملا گياهي و ارگانيك هستند و استفاده از آنها هيچ تهديدي براي سلامت نوزاد و مادر ايجاد نميكند. لوازم آرايشي و بهداشتي دوستدار محيط زيست به گروهي از محصولات اطلاق ميشود كه مواد اوليه آن به طور كامل از توانايي بازگشت به چرخه طبيعت برخوردار هستند. برندهاي متفاوتي در اين زمينه محصولات آرايشي و بهداشتي مختلفي را ارائه كردهاند كه درصد بالايي از مواد تشكيل دهنده آن ارگانيك و يا به عبارت ديگر گياهي است.

نكته جالب اين است كه همه محصولات آرايشي اين سايت اصل و از برندهاي معتبر هستش و تلاش بر اين بوده است تا با مناسب ترين قيمت تمامي محصولات را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. از مخفي كردن لوارم آرايشي مشكوك و تقلبي كه در كمد وكيف تان داريد ، خود داري كنيد و آنها را در زباله دان بيندازيد. هيچ خانمي را نميتوان پيدا كرد كه از لوازم آرايش بدش بيايد و يا حتي گاهي اوقات از آن استفاده نكند، همين امر موجب شده است تا خريد آنلاين لوازم آرايشي بيشتر از هميشه قوت پيدا كند تا در همه ابعاد بتوان پاسخگوي نياز مشتريان بود. براي آگاهي بيشتر در مورد مواد حيواني مورد استفاده در توليد مواد غذايي، پوشاك، مواد آرايشي-بهداشتي و محصولات ديگر به اينجا كليك كنيد. اگر مصرفكنندگان به خريد محصولات از شركتهايي كه حيوانات را شكنجه ميكنند ادامه بدهند، اين شكنجه نيز ادامه پيدا خواهد كرد. حتي اگر برخي شركتها پاسخ صادقانهاي به اين پرسش ندهند، آگاهي آنها از ميزان حساسيت مصرفكنندگان نسبت به «انساني بودن روند توليد»، آنها را بهسمت استفاده از روشهاي جايگزين سوق خواهد داد. سرانجام در نتيجهٔ تلاشهاي بيوقفهٔ سازمانهاي حمايت از حقوق حيوانات و مصرفكنندگان متعهد، كانادا هم در حال پيوستن به كشورهايي است كه آزمايش روي حيوانات را در همهٔ مراحل توليد مواد آرايشي ممنوع كرده اند.

منبع خبر:

فروشگاه مواد اوليه آرايشي بهداشتي پيشگامان شيمي

https://irchem.ir/غير مجاز مي باشدmetic/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.