كري‌خواندن با گل خورده! – مجله ايراني

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

كري‌خواندن با گل خورده! – مجله ايراني

۴ بازديد

فوتبال ايران از مرزهاي همه دنيا عبور مي كند. سطح عادي و ناشنوايي در فوتبال ايران در حال رسيدن به مكان هاي عجيب است. يعني به تدريج از قدرت منطق كاسته مي شود و مواردي از اين دست شگفت آور شنيده مي شود. به گزارش مجله ايراني ، اين روزنامه همشهري وي نوشت: “همانطور كه …

كري‌خواندن با گل خورده! – مجله ايراني https://majalehirani.ir/2021/كري‌خواندن-با-گل-خورده-مجله-ايراني/ مجله ايراني Thu, 20 May 2021 17:09:24 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/كري‌خواندن-با-گل-خورده-مجله-ايراني/ فوتبال ايران از مرزهاي همه دنيا عبور مي كند. سطح عادي و ناشنوايي در فوتبال ايران در حال رسيدن به مكان هاي عجيب است. يعني به تدريج از قدرت منطق كاسته مي شود و مواردي از اين دست شگفت آور شنيده مي شود. به گزارش مجله ايراني ، اين روزنامه همشهري وي نوشت: “همانطور كه …

فوتبال ايران از مرزهاي همه دنيا عبور مي كند. سطح عادي و ناشنوايي در فوتبال ايران در حال رسيدن به مكان هاي عجيب است. يعني به تدريج از قدرت منطق كاسته مي شود و مواردي از اين دست شگفت آور شنيده مي شود.

به گزارش مجله ايراني ، اين روزنامه همشهري وي نوشت: “همانطور كه انتظار مي رفت ، پرسپوليس براي شكست دادن شاهين بندر عامري كار سختي نكرد.” نيمه دوم طوفاني سرخپوشان پس از توقف در نيمه اول مسابقه و در موقعيتي كه بوي تعجب داشت ، به پايان رسيد و بازي را با برتري 4-1 به پايان برد. به اين ترتيب آنها به 8 تيم نهايي مسابقات راه يافتند و بايد منتظر بمانند تا حريف بعدي خود را بشناسند. متأسفانه در مرحله بعد ديگر تيم درجه دو نداريم و سرخپوشان بايد با تيم سطح بالاتر بازي كنند!

قبل از هر چيز بايد به گزارش مطلوب و با كيفيت خبرنگار بوشهر اشاره كنيم. ما بينندگان تلويزيون ايران ، به ويژه در يكي دو سال اخير و اكنون نيز در تهران ، با قدرت كمتر خوب و م inثر ، بسياري از روزنامه نگاران فوتبال “ضرب و شتم” را از دست داده ايم. با اين حال ، دوست ما از بوشهر گزارشي مثبت و دلپذير را با تسلط خوب ، اطلاعات دقيق ، عدم مذاكره و پايبندي به بي طرفي ارائه كرد. اگر بنا به هر دليلي مجبور شديد بخشي از اين مسابقه را از راديو Vergesh گوش دهيد ، بايد با ما باور كنيد كه گزارشگر راديو مركز بوشهر نيز بسيار خوب عمل كرده است. دستها پايين!

سفيدپوشان امسال يك روياي دوگانه دارند. اين به معناي بردن و خيره كردن ليگ است و همچنين فتح جام. آنها در آنجا ادعا مي كنند و در اينجا اكنون مانند آب آشاميدني به مرحله يك چهارم نهايي رسيده اند. با اين وجود موانعي وجود دارد كه مهمترين آنها ساختار دفاعي قرمزها است. اكنون بايد با صراحت بيشتري بيان شود كه پرسپوليس براي رسيدن به جام با اين قلعه ضعيف سخت كار مي كند. قرمز تقريباً تمام گلها را مي خورد. گوا به بندر عامري و الوحده به سپهان. در 5 مسابقه اخير تنها استقلال موفق به گلزني مقابل پرسپوليس نشد و اين كلين شيت در خط دروازه با حضور علي شوجايي توليد شد. وقتي همه اين فرصت هاي گل در هر مرحله به رقبا داده مي شود ، وقتي سرمربي جرات ندارد به سيد جلال حسيني 40 ساله حتي در بازي با حريف رديف دوم استراحت دهد ، اين بدان معناست كه كار وجود دارد مشكل. ما در زماني هستيم كه تكرار اشتباهات دفاعي مي تواند به راحتي “همه چيز” را به “هيچ” تبديل كند.

آيا مهدي عبدي با 2 گل زده خود احيا شده است؟ عمل به عدالت چندان آسان نيست. كيفيت تيم رقيب در سطحي نبود كه بتواند اين خوش بيني را به مخاطب بدهد. علاوه بر اين ، او در خط حمله مخالفان سختي دارد. شهريار مقانلو به يكي از مهمترين بازيكنان تيم تبديل شده است. بنابراين طبيعتاً عبدي بايد روي نيمكت برگردد. اين دوتايي مي تواند او را به رده هاي جانشين برگرداند و فرصت بيشتري براي بازي به او بدهد. اگر اين اتفاق بيفتد ، عبدي بايد از فرصت هاي خود بهتر استفاده كند. براي حضور در پرسپوليس در فصل آينده ، او بايد در مدت زمان كوتاهي خود را نشان دهد. عبدي بازيكن با استعدادي است و قبلاً گل هاي چشمگيري به ثمر رسانده است. بنابراين توانايي رسيدن به اوج را دارد ، اما پروژه آساني نيست.

پس از اين مسابقه ، مدير رسانه اي پرسپوليس اعلام كرد كه يحيي گل محمدي در اعتراض به اظهارات برخي مجريان و كارشناسان برنامه هاي تلويزيوني ، راديو را تحريم كرده و تا وقتي كه عذرخواهي رسمي نكند ، در رسانه ها نخواهد بود و قابل مشاهده نخواهد بود. اين يكي از رفتارهاي عجيب برخي مربيان ايراني است. Doordarshan تمام نقص هاي خود را دارد ، اما آيا دنيا و انسان ها بايد صبح تا شب شما را به خاطر قناعت تحسين كنند؟ واقعاً چرا اينقدر لاغر هستي؟ همه تلويزيون هاي دولتي و غير دولتي براي مربيان و بازيكنان در اروپا چه مي كنند؟ از اين گذشته ، انتقاد ، تمسخر و شايد حتي بي عدالتي وجود دارد. وقتي مربي يك تيم بزرگ و محبوب هستيد ، طبيعي است كه همه مطالب درست و غلط درباره شما تهيه شده باشد. معني اين است كه بلافاصله بگوييد “من يك قهرمان هستم” چيست؟

كري با گل مي خواند!

فوتبال ايران از مرزهاي همه دنيا عبور مي كند. سطح عادي و ناشنوايي در فوتبال ايران در حال رسيدن به مكان هاي عجيب است. يعني قدرت استدلال به تدريج در حال كاهش است و مواردي از اين دست شگفت آور شنيده مي شود. به عنوان مثال ، پس از بازي پرسپوليس با شاهين بندر اميري ، تعداد زيادي از هواداران تيم از اين فرصت استفاده كرده و به گلزني و شعار دادن عليه استقلال پرداختند. موضوع اين بود كه تيم دسته دوم بندر عامري موفق شد يك گل به پرسپوليس بزند اما استقلال در اين كار ناكام ماند! حالا ، اي كاش چنين شعارهايي در همان شبكه اجتماعي محدود مي شد و شخصي مانند مرتضي فونوني زاده در مصاحبه با خبرگزاري رسمي كشور چنين حرفي نمي زد. بگذاريد به شما بگويم وقتي نيمه اول بازي با يك تساوي متوالي به پايان رسيد ، همان ناشنوايان نگران بودند كه داستان مسابقه با كشكايي تكرار شود. مسئله اين است كه در صورت ايجاد مزاحمت براي تيم حريف ، ما به مكان هايي مي رسيم كه انسان هرگز به آنها نرسيده است. تا زماني كه همه چيز يك شوخي و خيال باشد ، مشكلي نيست ، اما آسيبي كه اين سفيه ها به فوتبال ايران وارد كرده اند بسيار عميق و جدي است. اگر كار را آسان كنيم ، مربيان جرات استفاده از جوانان ، حداقل در مسابقات ساده حذفي را دارند و اين به نفع همان باشگاه در آينده است. “اما آنقدر درگير همديگر شده ايم و آنقدر در كمين لغزش هاي رقيب هستيم كه مربيان نايب قهرمان آسيا ، در بازي با تيم دسته دوم ، با نگراني زياد زمين را دور مي زنند.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.