سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ ۰۲:۵۳ ۴۴ بازديد
نامه فروش فيلم – قسمت دوم
قسمت 2 – بهينه سازي اجتماعي وب 2.0 ارتقا successful موفقيت آميز محصولات و خدمات به وب سايت هاي وب 2.0 مستلزم مدلسازي جنبه هاي اجتماعي رفتار انسان است. جامعه پذيري تعامل فرد در درون يك گروه است و يكي از نيازهاي اساسي فرد است. مدل رفتار اجتماعي با برنامه بازاريابي و تجارت شما بسيار …
نامه فروش فيلم – قسمت دوم
قسمت 2 – بهينه سازي اجتماعي وب 2.0 ارتقا successful موفقيت آميز محصولات و خدمات به وب سايت هاي وب 2.0 مستلزم مدلسازي جنبه هاي اجتماعي رفتار انسان است. جامعه پذيري تعامل فرد در درون يك گروه است و يكي از نيازهاي اساسي فرد است. مدل رفتار اجتماعي با برنامه بازاريابي و تجارت شما بسيار …