• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

سرگرداني ۳۷ مسافر جام ملت‌هاي اروپا بدون آب و غذا در فرودگاه مسكو – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۹ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، تصاوير ، صداها و فيلم ها دست به گزارش آنلاين ، حدود 37 ايراني با “هوادار هوادار” براي تماشاي مسابقه از شهرهاي مختلف اين كشور به مسكو پرواز كردند. امملتهاي اروپا به روسيه عزيمت كرده بود اما از ساعت 5 صبح ديروز (17 ژوئن) در فرودگاه گير كرده است. در …

سرگرداني ۳۷ مسافر جام ملت‌هاي اروپا بدون آب و غذا در فرودگاه مسكو – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/سرگرداني-۳۷-مسافر-جام-ملت‌هاي-اروپا-ب/ مجله ايراني Fri, 18 Jun 2021 17:38:40 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/سرگرداني-۳۷-مسافر-جام-ملت‌هاي-اروپا-ب/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، تصاوير ، صداها و فيلم ها دست به گزارش آنلاين ، حدود 37 ايراني با “هوادار هوادار” براي تماشاي مسابقه از شهرهاي مختلف اين كشور به مسكو پرواز كردند. امملتهاي اروپا به روسيه عزيمت كرده بود اما از ساعت 5 صبح ديروز (17 ژوئن) در فرودگاه گير كرده است. در …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، تصاوير ، صداها و فيلم ها دست به گزارش آنلاين ، حدود 37 ايراني با “هوادار هوادار” براي تماشاي مسابقه از شهرهاي مختلف اين كشور به مسكو پرواز كردند. امملتهاي اروپا به روسيه عزيمت كرده بود اما از ساعت 5 صبح ديروز (17 ژوئن) در فرودگاه گير كرده است.

در اين در باره حرمت الله رفيع ، رئيس انجمن خدمات سفر هوايي و خدمات گردشگري ايران به آنلاين گفت: “هر يك از اين افراد سهميه بليط براي تماشاي بازي دارند و FanEdie توسط آنها نيز قانوني است. يكي از پروازها ايراني وي پس از شش ساعت تأخير توانست از 170 مسافر در فرودگاه عبور كند ، اما 37 نفر كه با پرواز روسي به مسكو رفته بودند هنوز در فرودگاه مانده اند. اگر مشكلي در ويزا يا شناسه فن آنها وجود داشته باشد ، شركت هواپيمايي معمولاً اجازه نمي دهد مسافر در محل مبدا سوار شود.

وي با اشاره به اينكه احتمالاً مقامات امنيتي روسيه به او پناهندگي داده اند ، گفت: “آيا ممكن نيست شخصي در كشور ديگري پناهندگي بگيرد؟” شايد حق با آنها باشد اما به هيچ وجه مرز ها كنترل مي شود با اين وجود مسافران ايراني در چنين شرايطي نبايد در فرودگاه تأخير كنند. كودكاني كه پودر شير ندارند ، چه رسد به آب و غذا براي مسافران ، آنها را همراهي مي كردند. من اين موضوع را با وزير ميراث فرهنگي مطرح كرده بودم. وي همچنين به سفير ايران در روسيه خبر داد. هيچ كس هنوز دليل خاصي نداده است و ما نمي دانيم كه اين مسافران چه مدت بايد در فرودگاه مسكو بمانند. اگرچه ما معتقديم كه هر حداقل كسي آنها بايد در مورد نقض حقوق شهروندان ايراني پاسخگو باشند.

به دنبال اين مشكلات ، سفارت ايران در مسكو بيانيه اي صادر كرد كه در آن آمده بود: طبق اطلاعات دريافتي ، مدتي است برخي از آژانس هاي مسافرتي بليط هاي غيرقانوني مي فروشند. FanEdie از برخي از شهروندان ايراني خواسته شده است جام اروپا را در سن پترزبورگ تماشا كنند. مرزبانان فرودگاه روسيه ادعا مي كنند كه جعلي هستند FanEddie و اختصاص بليط به بسياري از افراد مانع از حضور اين شهروندان در مسكو شده است. اين همزمان با شيوع بيشتر ويروس كرونا در فدراسيون روسيه و تلاش غيرقانوني چند ايراني براي عبور از مرزهاي روسيه به اروپا در هفته گذشته بود و در نتيجه ، مرزبانان مسكو تحريم هاي خود را براي مسافران ايراني كه وارد روسيه مي شوند افزايش دادند. بازگشت آنها به كشور ما تبديل شده اند.

به محض اطلاع از موضوع ، سفارت بازگشت آنها را متوقف و پيگيري مي كند ، اما مشكل به طور كامل حل نشده است و مردم هنوز در فرودگاه بلاتكليف هستند و احتمال بازگشت به كشور را دارند. سفارت ايران در فدراسيون روسيه به شهروندان ايراني كه مايل به سفر به روسيه هستند توصيه مي كند كه پس از اخذ ويزا و اجازه ورود (صادر شده توسط ستاد ضد كرونا روسيه) براي روسيه و تأمين اطمينان از تاخير و اخراج آنها از روسيه اجتناب كنند. .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.