• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

دستور وزارت كشور براي توقف فعاليت انجمن بلاكچين به دليل تخلفات

۶ بازديد

به گزارش مجله ايراني؛ در اين نامه ، با استناد به گزارش هاي دريافت شده درباره اقدامات مغاير با قانون و مغاير با تعهدات اين انجمن ، و لزوم بررسي اين تخلفات ، انجمن تكنسين هاي بلاكچين (بلاكچين) از تاريخ ابلاغ اين هشدار دستور داده است ، توقف كامل تمام فعاليت هاي آن. در ادامه …

دستور وزارت كشور براي توقف فعاليت انجمن بلاكچين به دليل تخلفات https://majalehirani.ir/2021/دستور-وزارت-كشور-براي-توقف-فعاليت-انجم/ مجله ايراني Wed, 16 Jun 2021 17:19:26 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/دستور-وزارت-كشور-براي-توقف-فعاليت-انجم/ به گزارش مجله ايراني؛ در اين نامه ، با استناد به گزارش هاي دريافت شده درباره اقدامات مغاير با قانون و مغاير با تعهدات اين انجمن ، و لزوم بررسي اين تخلفات ، انجمن تكنسين هاي بلاكچين (بلاكچين) از تاريخ ابلاغ اين هشدار دستور داده است ، توقف كامل تمام فعاليت هاي آن. در ادامه …

به گزارش مجله ايراني؛ در اين نامه ، با استناد به گزارش هاي دريافت شده درباره اقدامات مغاير با قانون و مغاير با تعهدات اين انجمن ، و لزوم بررسي اين تخلفات ، انجمن تكنسين هاي بلاكچين (بلاكچين) از تاريخ ابلاغ اين هشدار دستور داده است ، توقف كامل تمام فعاليت هاي آن.

در ادامه اين نامه با اشاره به اينكه مسئوليت هرگونه سوuse استفاده و نقض عنوان و پروانه سازمان به عهده اعضاي هيئت مديره و مديرعامل آن است ، از حضار خواستند تا دلايل صدور اخطار را گزارش دهند. يك انجمن بلاكچين ذكر شده توسط اين انجمن بدون پشتيباني fi ارائه دهيد.

همچنين از اين سازمان غيردولتي غيرتجاري خواسته شد ضمن اعلام آدرس نهايي محل ، كار آنها در زمينه رمزگذاري و ارتباط با شركتهاي فعال در اين زمينه ، اسناد و مدارك لازم را ارائه دهد.

در چند روز گذشته و پس از انتشار گزارش در مورد فعاليت برخي از شركت ها در منطقه Ramzarz در سايت انجمن Blockchain و تبليغات اينها شركت هاي ويژه اي براي خروج هستند واحد پول كشور ، بسياري نمايندگان مجلس فراخوان مقابله وزارت كشور و اطلاعات با اين نقض ها بود.

وزارت كشور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.