كشف محموله بزرگ مرفين در بزرگراه فتح

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

كشف محموله بزرگ مرفين در بزرگراه فتح

۸ بازديد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در تهران از كشف محموله 258 كيلوگرمي مورفين از يك كاميون در بزرگراه فتح خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه با مجله ايراني وي در اين باره گفت: مدتي پيش با دريافت اخبار موثق از طريق گزارش هاي مردمي درباره قاچاق و ترانزيت مرفين تحت عنوان محموله تجاري …

كشف محموله بزرگ مرفين در بزرگراه فتح https://majalehirani.ir/2021/كشف-محموله-بزرگ-مرفين-در-بزرگراه-فتح/ مجله ايراني Mon, 21 Jun 2021 15:18:24 0000 رويدادها https://majalehirani.ir/2021/كشف-محموله-بزرگ-مرفين-در-بزرگراه-فتح/ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در تهران از كشف محموله 258 كيلوگرمي مورفين از يك كاميون در بزرگراه فتح خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه با مجله ايراني وي در اين باره گفت: مدتي پيش با دريافت اخبار موثق از طريق گزارش هاي مردمي درباره قاچاق و ترانزيت مرفين تحت عنوان محموله تجاري …

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در تهران از كشف محموله 258 كيلوگرمي مورفين از يك كاميون در بزرگراه فتح خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه با مجله ايراني وي در اين باره گفت: مدتي پيش با دريافت اخبار موثق از طريق گزارش هاي مردمي درباره قاچاق و ترانزيت مرفين تحت عنوان محموله تجاري ، مأموران عمليات ويژه پليس فاتب رديابي و به آنها اطلاع داده شدند.

وي ادامه داد: بلافاصله پس از دريافت خبر ، تحقيقات پليس و تحقيقات گسترده آغاز شد و بعداً مشخص شد كه يكي از قاچاقچيان باتجربه مواد مخدر مقادير قابل توجهي مرفين را از استانهاي جنوب شرقي كشور بدست آورده و با كمك كاميون مخفي كرده است . “ثبت آن از يكي از شهرهاي جنوبي كشور به تهران منتقل شده است.

حسنوند افزود: با جمع بندي اطلاعات دريافتي ، موضوع به مراجع قضايي گزارش و دستور دستگيري و توقيف خودرو توسط راننده صادر شد. پس از آن ، گروهي از مأموران نخبه ويژه عمليات ويژه پليس فاتب پس از هماهنگي هاي لازم ، نظارت و نظارت بر وسيله نقليه و مكان هاي احتمالي حركت آن را ادامه دادند.

وي افزود: پس از چندين ساعت نظارت و گشت زني در مناطق مختلف تهران ، سرانجام موفق به شناسايي خودرو در بزرگراه فتح شدند و هنگام دستگيري راننده ، خودرو را مورد بازرسي قرار دادند و 258 كيلوگرم مورفين را كشف كردند كه به طرز ماهرانه اي بارگيري شده بود داخل كاميون “كشف شده.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بيان اينكه فردي نيز در اين رابطه دستگير شد و پس از دادخواست وكالت در دادسرا نماينده داشت ، گفت: آنها اين محورها را به طور مداوم و مستمر با اطلاعات پوشش مي دهند و هر محموله از آنها مسير ورود را تشكيل مي دهد. در تهران تحت نظارت قرار گرفته و عاملان آن پيدا و دستگير مي شوند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.