محدوديت هاي كرونايي براي سفرها ادامه مي يابد؟

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

محدوديت هاي كرونايي براي سفرها ادامه مي يابد؟

۲۵ بازديد

پس از كاهش 30 درصدي در سفرهاي جاده اي ، تعداد عفونت هاي كرونا ويروس و مرگ و مير در روز از حدود 500 به 178 مورد افزايش يافته است ، و اين محدوديت ها بايد براي كاهش سفر مردم و كنترل بهتر و بيشتر آنها ادامه يابد. تاج در كشور؟ به گزارش مجله روز …

محدوديت هاي كرونايي براي سفرها ادامه مي يابد؟ https://majale-rooz.ir/2020/12/محدوديت-هاي-كرونايي-براي-سفرها-ادامه-م/ مجله روز Fri, 18 Dec 2020 13:18:55 0000 اقتصادي و معيشت https://majale-rooz.ir/2020/12/محدوديت-هاي-كرونايي-براي-سفرها-ادامه-م/ پس از كاهش 30 درصدي در سفرهاي جاده اي ، تعداد عفونت هاي كرونا ويروس و مرگ و مير در روز از حدود 500 به 178 مورد افزايش يافته است ، و اين محدوديت ها بايد براي كاهش سفر مردم و كنترل بهتر و بيشتر آنها ادامه يابد. تاج در كشور؟ به گزارش مجله روز …

پس از كاهش 30 درصدي در سفرهاي جاده اي ، تعداد عفونت هاي كرونا ويروس و مرگ و مير در روز از حدود 500 به 178 مورد افزايش يافته است ، و اين محدوديت ها بايد براي كاهش سفر مردم و كنترل بهتر و بيشتر آنها ادامه يابد. تاج در كشور؟

به گزارش مجله روز ، علي رغم هشدارهاي متعدد مقامات ارگان ها و وزارتخانه هاي مختلف از جمله وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي و وزارت راه و شهرسازي ، آمارها نشان مي دهد كه مردم در نيمه دوم سال جاري هر زمان آنها در تعطيلات هستند آنها در حال ترك بودند و البته عدم رعايت نكات ديگر باعث شد كه آمار روزانه آلودگي و مرگ و مير ناشي از شيوع ويروس كرونا هر روز افزايش يابد. كار به جايي رسيد كه طبق اطلاعات منتشر شده در 17 نوامبر سال جاري ، بيش از 486 نفر جان خود را از دست داده اند كه بالاترين تعداد مرگ در تاجگذاري در ايران است.

به دنبال بدتر شدن اين وضعيت ، شايعه شد كه ستاد ملي ضد تاج تائيد محدوديت هاي جديدي را اعلام مي كند و اين محدوديت ها ، كه شامل محدوديت هايي در ترافيك شهري و برون شهري است ، از اول دسامبر اعمال شد ، بر اساس آن اگر حذف پلاك غيربومي از و به استانها و شهرهاي قرمز و نارنجي براي رانندگان متخلف در رابطه با شيوع ويروس تاج تا جريمه حداكثر يك ميليون توماني در نظر گرفته شود.

اين حادثه باعث كاهش تردد مسافران و وسايل نقليه افراد در محورهاي برون شهري شد ، زيرا به گفته محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي ، آوارگي مردم طي هفته هاي اخير 30 درصد كاهش يافته است.

وي در گفت وگو با مجله روز اظهار داشت: اعمال محدوديت هاي ترافيكي در هفته هاي اخير و حتي زودتر از آن ، بر سفر مسافت افراد با وسايل نقليه عمومي و شخصي تأثير گذاشته است. آمارهاي ثبت شده نشان مي دهد كه سفرهاي افراد در حمل و نقل عمومي در حال كاهش و ادامه است و مسافران قطارها ، هواپيماها و اتوبوس ها در اين مدت نسبت معيني كاهش يافته اند. ترافيك جاده اي نسبت به سال گذشته 30 درصد كاهش يافته است.

وزير راه و شهرسازي گفت: اگر سال گذشته در شرايط عادي 330 دستگاه در هر ساعت رانندگي مي شد ، اكنون اين تعداد به حدود 220 تا 230 دستگاه رسيده است.

به نظر مي رسد اين كاهش ترافيك در كاهش ميزان مرگ و مير تاج و مرگ و مير تأثير داشته است ، زيرا طبق آخرين آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، تعداد مرگ هاي تاج در 24 ساعت گذشته بيش از دو است و يك شبه به 178 نفر رسيده است. اكنون با توجه به اعلام آمادگي وزارت راه و شهرسازي براي اعمال محدوديت هاي ترافيكي طي هفته هاي آينده ، بايد ديد كه ستاد تاج ملي با اين محدوديت ها براي كنترل ميزان بروز و ميزان مرگ و مير اين بيماري در كشور است. بودن؟

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.