• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

زائران براي بازگشت به كشور عجله نكنند/تداوم ارائه خدمات موكب‌هاي ايراني بعد از اتمام روز اربعين

۶ بازديد

مدير اجرايي ستاد اربعين حسيني اعلام كرد: زائران ايراني سه يا چهار روز پس از اتمام اربعين حسيني به خدمات رساني به زائران ادامه مي دهند. به گزارش مجله روز ، اميد كوثري فر با بيان اينكه در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه اين كشور پروازهايي به عراق انجام شود تا زائران اربعين حسيني …

زائران براي بازگشت به كشور عجله نكنند/تداوم ارائه خدمات موكب‌هاي ايراني بعد از اتمام روز اربعين https://majale-rooz.ir/2021/09/زائران-براي-بازگشت-به-كشور-عجله-نكنند-ت/ Wed, 22 Sep 2021 12:55:16 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/زائران-براي-بازگشت-به-كشور-عجله-نكنند-ت/ مدير اجرايي ستاد اربعين حسيني اعلام كرد: زائران ايراني سه يا چهار روز پس از اتمام اربعين حسيني به خدمات رساني به زائران ادامه مي دهند. به گزارش مجله روز ، اميد كوثري فر با بيان اينكه در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه اين كشور پروازهايي به عراق انجام شود تا زائران اربعين حسيني …

مدير اجرايي ستاد اربعين حسيني اعلام كرد: زائران ايراني سه يا چهار روز پس از اتمام اربعين حسيني به خدمات رساني به زائران ادامه مي دهند.

به گزارش مجله روز ، اميد كوثري فر با بيان اينكه در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه اين كشور پروازهايي به عراق انجام شود تا زائران اربعين حسيني منتقل شوند ؛ با اين حال ، با توجه به افزايش متقاضيان سفر در ساير فرودگاه هاي كشور كه امكان پرواز وجود داشت ، امكان پرواز به عراق وجود داشت ، وي گفت: به عنوان مثال ، در ابتدا برنامه ريزي نشده بود از كرمان به عراق پرواز كند ، اما اين اين امكان فراهم شده است يا در برخي از استانهاي شمالي ، مانند گيلان ، مازندران و گلستان.

وي همچنين با بيان اينكه بر اساس آخرين مشاهدات انجام شده به خطوط هوايي معرفي شده و مشخص شده ، قيمت بليط هواپيما به نجف بر اساس قيمت مصوب فروخته شده و هيچگونه تخلفي از سوي اين ايرلاين ها ارائه نشده است ، افزود: بايد لازم به ذكر است كه فرودگاه نجف يك فرودگاه خصوصي است و اجازه پروازهاي متعدد را نمي دهد.

كوثري فر از زائران اربعين حسيني خواست زمان بازگشت خود را در حداكثر زمان سفر انتخاب نكنند زيرا اين امر مشكلاتي از جمله كمبود پروازها را ايجاد كرده است.

مدير اجرايي ستاد اربعين حسيني در گفتگو با يك برنامه راديويي اظهار داشت كه زائران مي توانند چند روز پس از پايان اربعين به كشور بازگردند و در بازگشت به كشور در اين زمينه عجله نكنند. اعتقاد بر اين است كه موكب هاي ايراني سه يا چهار روز پس از پايان اربعين به خدمات رساني به زائران ادامه خواهند داد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.