پايان سرقت‌هاي خشن از زنان در غرب تهران

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

پايان سرقت‌هاي خشن از زنان در غرب تهران

۷ بازديد

رئيس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري عامل سرقت شديد طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد. به گزارش مجله روز ، سرهنگ جليل مقفاهي در حاشيه دستگيري اين افراد گفت: بود اواخر سپتامبر سال جاري بود كه زني به كلانتري شهر زيبا مراجعه كرد و اعلام كرد كه در حال رانندگي در …

پايان سرقت‌هاي خشن از زنان در غرب تهران https://majale-rooz.ir/2021/10/پايان-سرقت‌هاي-خشن-از-زنان-در-غرب-تهرا/ Sat, 02 Oct 2021 20:25:43 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/10/پايان-سرقت‌هاي-خشن-از-زنان-در-غرب-تهرا/ رئيس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري عامل سرقت شديد طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد. به گزارش مجله روز ، سرهنگ جليل مقفاهي در حاشيه دستگيري اين افراد گفت: بود اواخر سپتامبر سال جاري بود كه زني به كلانتري شهر زيبا مراجعه كرد و اعلام كرد كه در حال رانندگي در …

رئيس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري عامل سرقت شديد طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مجله روز ، سرهنگ جليل مقفاهي در حاشيه دستگيري اين افراد گفت: بود اواخر سپتامبر سال جاري بود كه زني به كلانتري شهر زيبا مراجعه كرد و اعلام كرد كه در حال رانندگي در خيابان است وقتي خودرويي پژو 206 با دو سرنشين ناگهان متوقف شد و پس از پايين آوردن آن ، زن را با گاز اشك آور تهديد كرد و با دزديدن دستبند وي از محل متواري شد.

وي گفت كه چندين شكايت مشابه در پليس در همان مناطق و سرقت پژو 206 ثبت شده است. بر اساس اين اطلاعات و ثبت گزارش هاي مشابه ، گشت هاي خاصي براي شناسايي و دستگيري سارقان از آن منطقه و سرانجام افسران گشت پليس موفق به شناسايي خودروي سارقان شدند.

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد: با شناسايي خودروي سارقان طرح مهار اجرا شد و در حالي كه راننده و سرنشين پژو توسط ماموران محاصره شده بودند اقدام به فرار كردند و از توقف پليس چشم پوشي كردند. با سرعتي فوق العاده رانندگي كنيد پاداش مي دادند. در همين راستا عمليات تعقيب و گريز آغاز شد و پس از حدود 30 دقيقه تعقيب و گريز ، ماموران چندين گلوله شليك كردند. پس از فرار جنايتكاران ، مأموران با رعايت قانون استفاده از سلاح ، لاستيك خودرو را شليك كردند ، خودرو را متوقف كردند ، يكي از متهمان را دستگير و به مقر پليس منتقل كردند.

كاركنان تصريح كردند كه دو سارق ديگر فرار كردند و گفتند: با انتقال متهم به كلانتري ، وي به جرم خود اعتراف كرد. تاكنون 11 زن مفقود شده به كلانتري مراجعه كرده و شكايات خود را عليه اين افراد ثبت كرده اند.

به گفته وي ، تحقيقات براي دستگيري دو همدست ديگر سارق دستگير شده و همچنين سارقان طلا و جواهرات سرقت شده ادامه دارد و متهم دستگير شده براي ادامه تحقيقات به دادسرا فرستاده شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.