زني استوار در برابر همه سال‌هاي سخت زندگي

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

زني استوار در برابر همه سال‌هاي سخت زندگي

۸ بازديد

خانم پروين خليلي بانوي صبر و جهاد درگذشت. زني كه با نمونه جهاد و انسانيت در برابر تمام سالهاي سخت زندگي ايستادگي مي كند. درگذشت وي پس از 43 سال انتظار و صبر ، غم بزرگي براي همه ما در لبنان است. خانم خليلي در راه جهاد و ايثار با امام موسي صدار بود و …

زني استوار در برابر همه سال‌هاي سخت زندگي https://majalehirani.ir/2021/زني-استوار-در-برابر-همه-سال‌هاي-سخت-زن/ Sun, 03 Oct 2021 22:02:14 0000 عمومي https://www.majalehirani.ir/2021/زني-استوار-در-برابر-همه-سال‌هاي-سخت-زن/ خانم پروين خليلي بانوي صبر و جهاد درگذشت. زني كه با نمونه جهاد و انسانيت در برابر تمام سالهاي سخت زندگي ايستادگي مي كند. درگذشت وي پس از 43 سال انتظار و صبر ، غم بزرگي براي همه ما در لبنان است. خانم خليلي در راه جهاد و ايثار با امام موسي صدار بود و …

خانم پروين خليلي بانوي صبر و جهاد درگذشت. زني كه با نمونه جهاد و انسانيت در برابر تمام سالهاي سخت زندگي ايستادگي مي كند. درگذشت وي پس از 43 سال انتظار و صبر ، غم بزرگي براي همه ما در لبنان است.
خانم خليلي در راه جهاد و ايثار با امام موسي صدار بود و شريك زندگي و جهاد او بود. او با سختي ها مبارزه كرد و معناي رسالت و وفاداري را به تصوير كشيد.

حضور امام موسي صدار و صبر سالهاي پس از ربوده شدن امام ، راه سختي كه او طي كرد و راه صبر در زندگي ، نمونه اي قوي و برجسته در ذهن همه ما قرار داده است. به اعضاي هيئت علمي دانشگاه اسلامي لبنان صادقانه در غم مرگ آن زن بزرگ شريك هستند. از خداوند متعال براي ايشان رحمت واسعه و براي خانواده ايشان صبر و آرامش آرزومنديم.

* رئيس دانشگاه اسلامي لبنان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.