• «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

فرايند اصلاح مجرمان دائماً بايد از سوي قضات رصد شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان زندان ها و كار محافظت و ترابياتي ، محمد مهدي حاج محمدي اولين برنامه سفر به خراسان رضوي از زندان سبزوار بازديد مي كند. در طول اين سفر 5 ساعته وي به صورت رودررو با زندانيان ملاقات كرد و درخواست ها و خواسته هاي …

فرايند اصلاح مجرمان دائماً بايد از سوي قضات رصد شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/فرايند-اصلاح-مجرمان-دائماً-بايد-از-سوي/ Tue, 05 Oct 2021 22:03:24 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/فرايند-اصلاح-مجرمان-دائماً-بايد-از-سوي/ به گزارش خبرگزاري آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان زندان ها و كار محافظت و ترابياتي ، محمد مهدي حاج محمدي اولين برنامه سفر به خراسان رضوي از زندان سبزوار بازديد مي كند. در طول اين سفر 5 ساعته وي به صورت رودررو با زندانيان ملاقات كرد و درخواست ها و خواسته هاي …

به گزارش خبرگزاري آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان زندان ها و كار محافظت و ترابياتي ، محمد مهدي حاج محمدي اولين برنامه سفر به خراسان رضوي از زندان سبزوار بازديد مي كند.

در طول اين سفر 5 ساعته وي به صورت رودررو با زندانيان ملاقات كرد و درخواست ها و خواسته هاي آنها را مطرح كرد.

در گفتگو با افسران اين مركز ، رئيس سازمان زندان با صداي بلند وي درباره بررسي و نظارت بر وضعيت قضايي زندانيان گفت: حضور م judgesثر قضات محترم از عوامل كليدي كاهش جمعيت جنايتكار است ، بنابراين گفتگوي زندان با قوه قضاييه مي تواند موضوع را تشديد كند. روند اصلاح جنايتكاران بايد دائماً توسط قضات نظارت شود.

مشاركت روحانيون در روند اصلاح حاج محمدي و آموزش نيز اشاره كرد و گفت: يكي از مدل كار فرهنگي عميق و م inثر در آموزش زنداني ، حضور دائمي و زندگي روحانيون با اسرا و حضور آنهاست در كالج فقط دعا يا پاسخ به سوالات ديني كافي نيست.

رئيس سازمان زندان در مورد اين بهبود الگوي مصرف در زندانها ؛ در آشپزي غذا مناسب براي زندانيان و غذاي آنها براي متحد شدن با نگهبانان تحت فشار قرار گرفت وي گفت: “اين علاوه بر رعايت حقوق بشر است.” بازداشت شدگان مانع شدند غير صميمي غذاي كوچك و اتلاف و هدر دادن پول عمومي.

به عنوان بخشي از اين بازديد ، رئيس سازمان زندان در مراسم ترحيم مراجعه كنندگان در روزهاي عزاداري شركت كرد و به زندانيان در مورد اشتباه وحشتناك خود هشدار داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.