جزئياتي از افتتاحيه جشنواره فيلم كودك و پيام خزاعي

به مرجع تخصصي گردشگري و توريست خوش آمديد

  • «كاظم غريب آبادي» دبير ستاد حقوق بشر ايران شد
  • تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي
  • توصيه هايي براي بهبود عملكرد كبد
  • شرايط پرسپوليس براي بازي با الهلال بد نيست
  • «مايكل كين»: ديگر بازيگر نيستم، نويسنده‌ام

جزئياتي از افتتاحيه جشنواره فيلم كودك و پيام خزاعي

۶ بازديد

با اعلام جزئيات مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، پيام معاون وزير و رئيس سازمان فيلم نيز منتشر شد. به گزارش مجله روز ، متن پيام محمد خزايي ، رئيس سازمان فيلم به شرح زير است: “خداوند متعال را شاكرم كه سي و چهارمين جشنواره بين المللي …

جزئياتي از افتتاحيه جشنواره فيلم كودك و پيام خزاعي https://majale-rooz.ir/2021/10/جزئياتي-از-افتتاحيه-جشنواره-فيلم-كودك/ Fri, 08 Oct 2021 12:55:16 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/10/جزئياتي-از-افتتاحيه-جشنواره-فيلم-كودك/ با اعلام جزئيات مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، پيام معاون وزير و رئيس سازمان فيلم نيز منتشر شد. به گزارش مجله روز ، متن پيام محمد خزايي ، رئيس سازمان فيلم به شرح زير است: “خداوند متعال را شاكرم كه سي و چهارمين جشنواره بين المللي …

با اعلام جزئيات مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، پيام معاون وزير و رئيس سازمان فيلم نيز منتشر شد.

به گزارش مجله روز ، متن پيام محمد خزايي ، رئيس سازمان فيلم به شرح زير است:

“خداوند متعال را شاكرم كه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان در شرايطي فعاليت خود را آغاز مي كند كه به بركت فرهنگ انقلاب اسلامي ، از يك سو شاهد رشد و تعالي هستيم. فيلمسازان در اين زمينه و از طرف ديگر ارتقاي مخاطبان خود.

به افتخار ياد و خاطره رزمندگان جوان ايذه ، علي لندي ، كه نجيب و شجاع ، همراه با ديگر شهداي اين سرزمين ، يك برگ طلاي جديد از كرامت انساني را به نام خود در تاريخ ايثار و فداكاري اين شهيد سپرده اند. كشور. ، از اين رويداد فرهنگي استقبال كرد

از هنرمنداني كه در سايه تحريم هاي ظالمانه نظام سلطه بر جهان ، با خلق آثاري سرشار از عشق و صفا و صداي مظلوميت ، همچنان بذر شادي و اميد را در قلب كودكان و نوجوانان ايجاد مي كنند ، قدرداني كنيد. مردم بزرگ ايران فيلمسازان متعهد ايران اسلامي با وجود همه سختي هاي زندگي ، در اين سالها دين خود را با انتظارات و توقعات كمتري ساخته اند و بر غناي اين عرصه بسيار افزوده اند.

در گام دوم انقلاب اسلامي در ايران ، اميدواريم تجربه فيلمسازان جوان و جوان مانند گذشته با افتخارات ارزشمندي در داخل و خارج از كشور همراه بوده و نقش مهمي در معرفي سينماي ايران به سينما داشته باشد. جهان ، نقشه راه خوبي براي آينده اين سينما است.

“در پايان ، اميدوارم با تعامل با فيلمسازان ، در آينده اي نه چندان دور ، شاهد شكوفايي سينماي عدالت محور ، انسان دوستانه و متعالي براي كودكان و نوجوانان باشيم.”

****

بر اساس اين گزارش ، مدير مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان اصفهان برنامه هاي اين آيين را تشريح كرد. اين مراسم به صورت زنده از شبكه اصفهان و روي سكوي “تيوا” و صفحات رسمي جشنواره در آپارات و اينستاگرام پخش مي شود.

سعيد نصر ، مدير افتتاحيه اين دوره از جشنواره اظهار داشت: مراسم افتتاحيه جشنواره كودك و نوجوان ساعت 18:15 امروز جمعه 7 مهرماه به مدت 130 دقيقه با اجراي محمد سلوكي آغاز مي شود. اين مراسم همچنين ميزبان گروه Mr. خان.

مدير اين مراسم با اشاره به حضور گروه هاي هنري فعال در حوزه كودك و نوجوان ، افزود: بر اساس شعار جشنواره امسال كه “سينماي سرزمين خيال” است ، گروه هاي كودك و نوجوان بالاي 10 دوره كوتاه با تركيبي از هنرهاي نمايشي ، موسيقي و تئاتر ، كه يك عروسك را بيدار كرده و نشان مي دهد.

وي با بيان اينكه دعوت از نوازندگان كودك و نوجوان به بخشي از مراسم افتتاحيه در دستور كار است ، اظهار داشت: تفاوت اين قسمت از برنامه با سالهاي گذشته در استفاده از قطعات موسيقي معروف است كه توسط اركستر ‘احسان عباسي به عنوان عملكرد تركيبي همچنين حفظ اركستر از نظر يكنواختي و سبك لباس متفاوت است.

وي همچنين به دو بخش آييني و ارزشي كه در مراسم افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان تعريف شده اشاره كرد و گفت: “يكي از اين بخش ها مربوط به تاج است كه با تمركز بر بين المللي ارائه مي شود”. عنصر ديگر اين بخش شكل هنري و با تعامل مخاطب داخلي است كه با موضوع “پروانه ها از شعله نمي ترسند” انجام مي شود. براي بزرگداشت و حفاظت از شهيد علي لندي ، قهرمان جوان فداكار ايذه در سال جاري ، مجسمه هايي از چهره و قهرماني او به شيوه هاي مختلف در اتاق افتتاحيه نمايش داده مي شود.

سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان ، تحت حمايت عليرضا تابش ، از 16 تا 21 اكتبر 1400 (از 8 تا 13 اكتبر 2021) با شعار “سينما ، سرزمين خيال” برگزار مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.